Polarn O. Pyret lastenvaatteet

Mitkä ovat verkkokaupan toimitusvaihtoehdot?

Verkkokaupassamme on tällä hetkellä neljä eri toimitustapaa:

1) Toimitus valitsemaasi myymälään (Huom! ei koske Oulun myymäläämme): 0 €.

2) Toimitus valitsemaasi Postiin: 4,90 € ja yli 100 € tilauksille 0 €.

2) Toimitus valitsemaasi Postin Pakettiautomaattiin: 4,90 € ja yli 100 € tilauksille 0 €.

3) Kotiinkuljetus: 11,90 €.

 

Mikä on toimitusaikanne?

Toimitusaikamme on normaalisti 2 – 5 päivää. ALE- sekä kampanja-sesonkeina toimitusaika-arviomme on 4 – 10 päivää.

 

Miten toimin, jos haluaisin palauttaa verkkokauppatilaukseni?

Sinulla on 14 päivää aikaa harkita ostoksiasi alkaen siitä hetkestä, kun vastaanotat tuotteet. Me maksamme puolestasi palautuksen postikulut. Tilauksen palauttamiseksi on olemassa kaksi eri vaihtoehtoa:

1. Voit palauttaa tilauksen Postin toimipisteeseen, jos alkuperäinen toimitustapa on ollut joko kotiintoimitus tai nouto myymälästä/Postista/Pakettiautomaatista. 

2. Voit palauttaa tilauksen Postin Pakettiautomaatin kautta, jos alkuperäinen toimitustapa on ollut nouto Pakettiautomaatista. Palauttaminen Pakettiautomaatin kautta vaatii lokerokoodin, jonka Posti lähettää tekstiviestitse tiedoksi paketin noutotietojen yhteydessä. Palautusosoite Postin kautta palautettaessa on:

Sopimusnumero 634717, Polarn O. Pyret, Kärsämäentie 35, 20360 TURKU.

 

Miten kauan palautusten käsittely yleensä kestää?

Vastaanotettuamme palautuksesi Verkkokauppamme varastolle, kuluu keskimäärin noin 2-4 päivää ennen kuin saat kuittauksen palautuksesi onnistuneesta käsittelystä. 

 

Palautan osan sellaisesta tilauksestani, jossa olen saanut kampanja-edun perustuen tuotteiden määrään ja/tai tilauksen loppusummaan - miten toimin?

Huomaathan näissä tapauksissa, että meillä on oikeus evätä annettu kampanja-alennus, jos palautuksen johdosta kampanjan alkuperäiset ehdot eivät enää täyty. Jos olet hyödyntänyt "Ota 3 - maksa 2" -kampanjaamme, on toimintamallimme palautuksissa seuraava:

  1. Jos palautuksen myötä yksi tai useampi 3-tuotteen-paketti jää täyttymättä, on meillä oikeus vähentää Sinulle palautettavasta summasta jokaisen sellaisen tuotteen hinta, jonka olet saanut kaupanpäälle (ellei palautuksesi sisällä myös niitä).
  2. Palauttaessasi ainoastaan tuotteen/tuotteita, jotka olet saanut kaupanpäälle, emme maksa hyvitystä laisinkaan.

 

Miten hyvitätte rahat takaisin palauttamistani tuotteista?

Maksupalautus pyritään tekemään ensisijaisesti sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt tilatessasi Tuotteet. Tässä vielä maksutapakohtaisia lisätietoja: 

a. Verkkopankissa maksetut tilaukset

Hyvitys tapahtuu yhteistyökumppanimme Paytrailin toimesta, kun olet toiminut heidän sähköpostitse antamiensa ohjeiden mukaisesti. Jotta tilinumeron ilmoittaminen sähköisesti olisi turvallista, on Paytrail kehittänyt verkkomaksamiseen sekä verkkokauppapalautusten käsittelyyn maksuttoman työkalun, jota kutsutaan Paytrail Tiliksi.

b. Luottokortilla maksetut tilaukset

Hyvitys tapahtuu suoraan käyttämällesi luottokortille / Visa Electron -kortille. Asiakaspalvelumme on sinuun sähköpostitse yhteydessä, kun hyvitys on tehty.

c. Klarna-laskulla maksetut tilaukset

Klarna toimittaa uuden, päivitetyn laskun sähköpostitse, kun tieto palautuksesta on kulkeutunut heidän järjestelmäänsä. Huomioithan siis, että alkuperäistä laskua ei tule maksaa.

d. Klarna Erämaksulla maksetut tilaukset

Palautus otetaan huomioon seuraavan kuukauden Klarna Erämaksu -laskullasi. 

 

Voinko vaihtaa verkosta tilaamiani tuotteita?

Verkkokaupastamme tilattuja tuotteita voi vaihtaa toistaiseksi ainoastaan myymälöissämme (pl. Oulun myymälämme). Otathan mukaasi tilauksen mukana tulleen palautuslomakkeen, jotta vaihdon/palautuksen käsittely myymälässä on mahdollista.