PO.P + kanta-asiakasehtomme

PO.P + kanta-asiakasehtomme

PO.P+ kanta-asiakasehdot Suomessa (”Kanta-asiakasehdot”)

Kids Company Oy (”Yhtiö”) vastaa Polarn O. Pyret (PO.P) Suomen PO.P+ kanta-asiakasohjelmasta (”Kanta-asiakasohjelma”) sekä sen tarjoamista PO.P+ kanta-asiakaseduista, kanta-asiakaspisteiden kertymisestä sekä bonuksien maksamisesta. Kanta-asiakasohjelmaan voit liittyä PO.P Suomen myymälöissä (”Myymälä”) sekä polarnopyret.fi-verkkokaupassa (”Verkkokauppa”). PO.P+ kanta-asiakkuus on maksuton. Liittymällä Kanta-asiakasohjelmaan myönnät vastaanottaneesi ja hyväksyneesi nämä Kanta-asiakasehdot. Kanta-asiakasohjelma on kortiton, mutta halutessasi saat kanta-asiakaskortin Myymälöistä. Verkkokaupassa kanta-asiakkuus on sähköinen ja kortiton. Kanta-asiakkuus on henkilökohtainen, eikä sitä voi siirtää toiselle henkilölle eikä siihen voi liittää rinnakkaisjäseniä. Kanta-asiakasohjelma on avoin kaikille 18-vuotta täyttäneille luonnollisille henkilöille, jotka asuvat Suomessa. Liittyessäsi Kanta-asiakasohjelmaan sinulle avataan kanta-asiakastili (”PO.P+ tili”). Olet yksinomaan vastuussa kaikesta tunnuksillasi tapahtuvasta käytöstä ja pyydämme sinua olemaan paljastamatta tunnuksiasi kenellekään muulle.

Kanta-asiakasohjelmaan liittymisen jälkeen ostoksesi oikeuttavat kerryttämään kanta-asiakasetuna pisteitä tilillesi seuraavasti:

Kaikista rekisteröidyistä ostoksistasi Myymälöissä ja Verkkokaupassa (pl. lahjakortit) kertyy pisteitä, jotka oikeuttavat bonukseen.  Ostokset, jotka on tehty ennen Kanta-asiakasohjemaan liittymistä, eivät oikeuta kerryttämään pisteitä tilillesi. Ostoksesi rekisteröidään henkilökohtaiselle PO.P+ tilillesi. Ostoksia ei voi rekisteröidä jälkikäteen. Kertynyt bonus toimii maksuvälineenä ja se voidaan lunastaa ainoastaan tuotteita vastaan kaikissa Myymälöissä ja Verkkokaupassa. Kertyneillä pisteillä ei ole käteisarvoa ja niitä ei voi siirtää tai luovuttaa. Pyydettäessä sinun on voitava todistaa henkilöllisyytesi.

Pisteiden ja bonusten kertyminen ja lunastaminen:

1 € = 1 piste, 200 pistettä = 5 € bonusta

Bonukset kertyvät kahdessa jaksossa:

Jakso 1: 1.1.-30.6.

Jakso 2: 1.7.-31.12.

Bonukset voi lunastaa kaksi kertaa vuodessa:

Jakson 1 bonukset ovat käytettävissä 1.8.-30.11.

Jakson 2 bonukset ovat käytettävissä 1.2.-31.5.

Ostetun tuotteen palautuksen tai hyvityksen tapauksessa, tuotteen / tuotteiden ostosta kertyneet pisteet vähennetään tililtäsi.

Vastaat itse rekisteröimiesi tietojen oikeellisuudesta. Henkilötietojen muutokset ja osoitteenmuutokset voi tehdä Myymälöissä, sähköpostitse osoitteeseen info@polarnopyret.fi tai Verkkokaupan PO.P+ tilillä.

 

Yhtiö käsittelee henkilötietoja Suomen kulloinkin voimassa olevan lainsäädännön mukaan. Kanta-asiakkaana annat Yhtiölle oikeuden tallentaa hakemuksessa ilmoitetut tiedot ja kertyvät ostotiedot. Kanta-asiakasrekisterin tietoja käytetään asiakassuhteen hoidossa sekä markkinoinnissa. Kanta-asiakkaana annat Yhtiölle oikeuden käyttää tietoja suoramarkkinointitarkoituksissa, mikäli et ole tätä erikseen kieltänyt. Rekisteritietoja ei luovuteta Kanta-asiakasohjelman ulkopuoliseen käyttöön. Kanta-asiakasohjelman tietosuojaseloste on nähtävissä kaikissa Myymälöissä sekä Verkkokaupassa.

Kanta-asiakkuus on elinikäisesti voimassa Kanta-asiakasohjelmaan. Yhtiö pidättää oikeuden milloin tahansa ja korvauksetta muuttaa, keskeyttää tai lopettaa Kanta-asiakasohjelman ilman, että sen tulee selittää päätöstään. Yhtiö pidättää itsellään myös oikeuden milloin tahansa muuttaa kanta-asiakasetujen kertymistapaa ilman selitystä tai korvausta muutoksista. Yhtiöllä on oikeus muuttaa näitä ehtoja kokonaan tai osittain milloin tahansa. Yhtiöllä on oikeus päättää yksittäinen kanta-asiakkuus ilman erillisiä toimenpiteitä, mikäli kanta-asiakkuudelle ei ole kertynyt vuoden aikana yhtään ostoa. Yhtiö pidättää oikeuden Kanta-asiakasohjelman muuttamiseen. Lisäksi Yhtiöllä on oikeus sulkea kanta-asiakkuus väärinkäytösten yhteydessä. Kanta-asiakkaalla on oikeus irtisanoa kanta-asiakkuus ilmoittamalla siitä sähköpostitse osoitteeseen info@polarnopyret.fi tai henkilökohtaisesti mihin tahansa Myymälään.

Jos kanta-asiakaskorttisi on kadonnut tai varastettu, pyydämme ilmoittamaan siitä välittömästi Yhtiön Asiakaspalveluun info@polarnpyret.fi. Pyydämme ilmoittamaan Yhtiölle välittömästi mistä tahansa käyttäjätunnustesi, tilisi tai korttisi luvattomasta käytöstä. Näiden ehtojen loukkauksen tai kanta-asiakortin loukkaavan tai vilpillisen käytön johdosta kanta-asiakasedut ja/tai jäsenyys peruutetaan ilman erillistä korvausta.

Yhtiö ei ole vastuussa viivästyksestä tai suorituksen laiminlyönnistä mikäli myöhästyminen tai laiminlyönti johtuu mistä tahansa olosuhteista joihin Yhtiö ei ole kohtuudella voinut vaikuttaa, mukaan lukien vahingosta, joka johtuu lainmääräyksestä, viranomaistoimenpiteestä, sotatapahtumasta, lakosta, saarrosta, boikotista, työsulusta tai muusta vastaavasta olosuhteesta. Lakkoa, saartoa, boikottia ja työsulkua koskeva varaus on voimassa myös silloin, kun Yhtiö ryhtyy itse kyseiseen toimenpiteeseen tai on kyseisen konfliktitoimenpiteen kohteena.

Näihin ehtoihin sovelletaan Suomen lakia ja siitä aiheutuvat riitaisuudet ratkaistaan Yhtiön kotipaikkakunnan käräjäoikeudessa.

Kids Company Oy/Polarn O. Pyret Suomi

Y-tunnus 2016120-7

09 670 776

info@polarnopyret.fi