PO.P+ Kanta-asiakkuus – etuja ja bonusta!

PO.P+ Kanta-asiakkuus – etuja ja bonusta!

Haluamme palkita aktiivisia PO.P+ kanta-asiakkaitamme tarjoamalla rahanarvoisia kanta-asiakasetuja, tietoa uutuuksistamme sekä inspiroivia vinkkejä.

PO.P+ KANTA-ASIAKKUUS PALKITSEE

PO.P+ kanta-asiakasohjelman bonusmalli palkitsee jokaisesta myymälä- ja verkkokauppaostoksesta – myös alennetuista tuotteista!

Saat jokaisesta eurosta yhden (1) pisteen ja kun 200 pistettä on täynnä, tarjoamme sinulle viiden (5) euron bonuksen. Pisteet kertyvät kahdessa kerryttämisjaksossa: 1.1.–30.6. sekä 1.7.–31.12. Bonukset maksetaan kaksi kertaa vuodessa kunkin kerryttämisjakson päätyttyä ja ovat voimassa 1.8.–30.11. sekä 1.2.–31.5. Voit käyttää bonuksen kaikissa Polarn O. Pyret Suomen myymälöissä. Bonus on käytettävä kerralla. Toistaiseksi bonusta ei voi käyttää verkkokaupassamme.

OMA PO.P+ TILI

Voit hallinnoida kanta-asiakkuuttasi sähköisellä PO.P+ tililläsi. Saat helposti päivitettyä muuttuneet yhteystietosi, seurattua kanta-asiakaspistesaldoasi sekä tehtyä verkkokauppatilauksia nopeammin. Myös verkkokaupan ostohistoriasi ja tapahtumasi näkyvät omilla sivuillasi.

Lähetämme tietoa uutuuksista, erikoistarjouksista ja tapahtumista pääsääntöisesti sähköpostilla. Muista kuitenkin päivittää PO.P+ tilillesi myös postiosoitteesi, sillä saatat saada rahanarvoista yllätyspostia kotiosoitteeseesi!

Tervetuloa liittymään PO.P+ kanta-asiakkaaksemme myymälään tai verkkoon!

Liity tästä>

Kirjaudu sisään tästä>

Lue kanta-asiakasehdot tästä>